FotoSidan

Hej
Jag är en foto amatör.
Jag verkligen gillar att ta kort :) har kameran mycke och ofta framför mitt ansikte - som både barnbarn & hundar snart tror att jag ser ut sån :) hon med kameran ni vet .
På den här sidan kommer jag att lägga ut dom korten jag är mest nöjd med .
Men ! till och börja blir det foton i blandad tid .
Ha överseende med det - bara jag kommit i fatt så kommer dom i mer ordning - men ! kolla Bloggarkiv :) så kan ni lätt hitta .
Gå gärna in och kommentera fotona :)

fredag 7 juni 2013

Kim´s 22 årsdag

 Kim fyllde 22 år .
Den 1 juni 2013
Mycke av själva födelsebarnet såg man inte tyvärr :)





 Det här var vad man fick i bild på den sonen :)

 Andre`
Var lättare att ta kort på 


 Den lilla nya medlemmen av familjen var den som var lättast att ta kort på :)
Men hon liksom inget direkt val än när mormor kommer med kameran.
Hon tror nog att mormor hon ser nog lite sån ut med en sån där "kamerasak" framför ansiktet.












 Tai







 Tyra



 Trött !

***

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar